Envío:

    
Elementos compras serán entregadas á persoa e enderezo indicado na solicitude.
    A entrega farase cun servizo de entrega en 24 horas. Estes tempos son aproximados, dependendo do destino, o modo de embarque, e mesmo as condicións climáticas, o transporte pode retrasarse.

    
Pero o atraso non implica ou cancelar a encomenda ou compensación.
    
Os sábados, domingos e festivos, non haberá saída e ordes de entrega.
    
Por defecto, as contas son enviadas ao enderezo de correo-e indicado polo cliente no momento da súa www.mimaniqui.es alta
    
Unha orde é considerada entregado cando a transportadora ofrece o paquete ou paquetes e que o cliente asina o recibo de entrega. O cliente debe comprobar o estado da mercadoría tras a recepción e indicar posibles anomalías no recibo de entrega da entrega, ten un máximo de 24 horas para notificación de incidentes ou defectros sobre o transporte, tras este período, ningunha reivindicación de dano ou ruptura.
    
Para os embarques para as Illas Canarias, Illas Baleares, Ceuta, Melilla e fóra de España e Portugal, póñase en contacto connosco.

Cancelación da orde:

Se cancelar a encomenda chega antes saída de mercadorías, o cliente non terá gastos. En caso de cancelación tras a saída da orde, o cliente será responsable dos custos de envío e retorno desa mesma orde.

Voltar mercadoría:

A nosa política, de conformidade coas regras, é conceder o dereito de devolver calquera elemento www.mimaniqui.es compras no prazo de 14 días desde a data de recepción.

Non hai necesidade de proporcionar calquera explicación, será aceptado calquera artigo comprado www.mimaniqui.es, devoltos na súa embalaxe orixinal, en perfectas condicións e protexidos de forma que non é recibida con selos ou de transporte de cinta. Se non mimaniqui.es resérvase o dereito de rexeitar o regreso.

Antes de devolve-lo, ten que aceptar a solicitude de reembolso por escrito ao Departamento de Atención ao Cliente (clientes@mimaniqui.es).

Dentro de 10 días a partir da recepción do retorno, mimaniqui.es acepta pagar.

A razón para o retorno foi de que o elemento devolto é defectuosa ou non corresponder ao pedido en orde mimaniqui.es soportar os custos da devolución e novo envío. A razón para voltar a orde non está satisfeito, devolvemos o valor, pero non os custos de envío ou porte de retorno.